Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?2023-05-25 14:17:40Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. |
![]() |
Wprowadzenie nowego produktu na rynek2020-09-30 13:36:17Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). |
![]() |
Rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję studiów podyplomowych2011-06-07 08:54:45Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu. |
![]() |
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów2020-08-21 12:01:41E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży... |
![]() |
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem2020-08-04 14:36:27Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. |
![]() |
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek2019-04-10 11:20:4824 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. |
![]() |
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?2018-06-07 11:08:55Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach. |
![]() |
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
![]() |
5 ważnych elementów w nowej pracy2018-01-24 09:08:50Wyobraź sobie, że jestem nowym sprzedawcą w Twojej firmie. Jestem podekscytowany, chętny i ambitny. Chcę odnieść sukces w tej pracy. Mam młodą rodzinę do wyżywienia, hipotekę do zapłaty lub mam na oku nowy samochód. Jestem zmotywowany. |
![]() |
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
![]() |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń projektowanie nowego produktu
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.